ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Κάθε πέρυσι και καλύτερα λένε οι εργαζόμενοι στα καταστήματα, μόνο που το “καλύτερα” πάει πολύ πίσω.

Τα προβλήματα γνωστά από καιρό. Η αρχή όλων των προβλημάτων και σταθερά κορυφαίο πρόβλημα είναι η υποστελέχωση.

Οι απαιτήσεις αυξάνονται καθημερινά και οι ουτοπικοί στόχοι καταρρακώνουν τους εργαζόμενους, οι οποίοι δεν έχουν καμία ουσιαστική βοήθεια εδώ και χρόνια!

Από τη μία η Black Friday που πέρασε και εκτόξευσε το στόχο κατά 50%, από την άλλη οι απογραφές που έρχονται αυτό το Σαββατοκύριακο και αμέσως μετά το εορταστικό ωράριο, φτάνουν τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής στα όρια της εξάντλησης!

Και σαν να μην έφταναν αυτά, θέλουν να μετρήσουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των καταστημάτων με mystery customer και NGICA.

Κύριοι της Διοίκησης, μόνο με πίεση στα καταστήματα και χωρίς καθόλου σεβασμό στους εργαζόμενους στην πρώτη γραμμή, τα αποτελέσματα δεν θα συνεχίζουν να έρχονται και η απαιτούμε παροχή της εμπειρίας πελάτη δεν θα επιτυγχάνεται! Πως άλλωστε να επιτευχθεί, όταν σε κεντρικό κατάστημα της Αθήνας και σε ώρα αιχμής, οι πελάτες εξυπηρετούνται από τρεις μόνο υπαλλήλους;

Οι όποιες προσπάθειες δε που γίνονται για την καλύτερη εμπειρία του εσωτερικού πελάτη (ICE), είναι επίσης μοιραία καταδικασμένες λόγω της έλλειψης προσωπικού.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΟΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:

  • ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ
  • ΟΥΤΟΠΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
  • ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ
  • ΜΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΗΣ COSMOTE E-VALUE ΣΤΟΝ ΟΤΕ

Τονίζουμε ότι το HR της εταιρείας πρέπει επιτέλους να διευθετήσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης στις εμπορικές δραστηριότητες,  καθώς αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο τόσο στη ζωή των εργαζομένων όσο και στα έσοδα της εταιρείας. Εμείς με κάθε τρόπο δεν θα επιτρέψουμε την περαιτέρω απαξίωση του δικτύου που προήλθε από την κοντόφθαλμη στρατηγική της μείωσης του μισθολογικού κόστους.

Από πλευράς μας, σταθερά αναδεικνύουμε τα τεράστια προβλήματα των καταστημάτων και καλούμε όλους τους εργαζόμενους στο δίκτυο να ενημερώνουν άμεσα το Σύλλογό μας για τα προβλήματα, τις δυσλειτουργίες και την οποιαδήποτε εργοδοτική αυθαιρεσία, προκειμένου να παρεμβαίνει για την αντιμετώπισή τους.

Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής αξίζουν καλύτερη μεταχείρισης.

Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΕΝΩΤΙΚΟΥ