Διευκόλυνση απομακρυσμένης εργασίας
Ο Σύλλογός μας είναι σε διαρκή επαφή με τους εργαζόμενους στον Όμιλο ΟΤΕ, ιδιαίτερα σε αυτή τη δεύτερη και κρισιμότερη κλιμάκωση της πανδημίας, παρακολουθώντας τις ραγδαίες εξελίξεις, τις ανάγκες που δημιουργούνται και παρεμβαίνοντας όπου χρειάζεται.
Από τις αρχές της πανδημίας τον περασμένο Μάρτιο, τονίσαμε την αναγκαιότητα που υπάρχει να στηρίξει η εταιρεία τους εργαζομένους της σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.
Συγκεκριμένα, ζητήσαμε τη στήριξη της Εταιρείας για τη διευκόλυνση της εργασιακής καθημερινότητας σε συνθήκες απομακρυσμένης εργασίας και υγειονομικού περιορισμού.
Πολλά από τα αιτήματά μας ικανοποιήθηκαν, θεωρούμε όμως ότι πλέον αυτών η Διοίκηση του Ομίλου οφείλει να πράξει τα ακόλουθα:
- Κάλυψη όλων των επιπλέον εξόδων (ρεύμα, θέρμανση, τηλεπικοινωνιακά κόστη).
- Χορήγηση εξοπλισμού πληροφορικής.
- Χορήγηση δωρεάν αναβαθμισμένου εξοπλισμού (πχ Cosmote Booster, WiFi Mesh) σε όλες τις υπαλληλικές συνδέσεις.
Καλούμε την Διοίκηση να υλοποιήσει με την ταχύτητα που προστάζουν οι τρέχουσες συνθήκες τα ανωτέρω, τα οποία αποσκοπούν στη διευκόλυνση της εργασίας των συναδέλφων με τηλεπικοινωνιακά είδη πληροφορικής τα οποία πλέον καθίστανται απαραίτητα για όσους εργάζονται εξ αποστάσεως.
Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις παρεμβαίνοντας με ρεαλισμό και υπευθυνότητα.
Μόνο ενωμένοι, με ρεαλισμό και σοβαρότητα θα τα καταφέρουμε!