ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΠΑΣΕ–ΟΤΕ για μια ακόμη φορά εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση, στήριξη και αλληλεγγύη του σε όλους τους εργαζόμενους του Ομίλου ΟΤΕ που εν μέσω αυτής της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης δίνουν τα πάντα στον αγώνα για την εξυπηρέτηση των τηλεπικοινωνιακών αναγκών κάθε πολίτη.
Οι συνάδελφοι της πρώτης γραμμής που εργάζονται με αυτοθυσία, καθώς και όλο το προσωπικό που ασκεί έργο από το σπίτι, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους τους συνανθρώπους μας να επικοινωνούν με τα οικεία τους πρόσωπα, αλλά και στο κράτος να λειτουργεί απρόσκοπτα, αποδεικνύει το σαφή, δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα των υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Περιστατικά όπως αυτό της προσφοράς υπηρεσιών ακόμα και σε σημεία που υπάρχει αποκλεισμός και καραντίνα, όπως στα χωριά της Κοζάνης και της Καστοριάς, είναι χαρακτηριστικά της ανιδιοτέλειας που διακατέχει καθέναν από εμάς στην άσκηση των καθηκόντων μας.
Η υγειονομικά δυσοίωνη κατάσταση με την εισβολή ενός ιού που διασπείρεται με εκθετικό τρόπο στον πληθυσμό έχει μετατραπεί σε παγκόσμια οικονομική κρίση, ενώ οι προβλέψεις γνωστών οικονομολόγων για την επόμενη ημέρα είναι δυσοίωνες.
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια ήταν από την πρώτη στιγμή ξεκάθαρη η στάση μας απέναντι στη διοίκηση του Ομίλου.
Για ακόμα μια φορά θα σταθούμε δίπλα στην Εταιρεία και κατά επέκταση στο κοινωνικό σύνολο, βοηθώντας να επιτύχει τους στόχους της και να πορεύεται με ασφάλεια στο δύσκολο οικονομικοκοινωνικό περιβάλλον, με την απαρέγκλιτη προϋπόθεση οι όποιες ρυθμίσεις να έχουν προσωρινό χαρακτήρα και να πληρούνται τόσο οι οδηγίες ασφάλειας στην εργασία όσο και να εφαρμόζονται κατά γράμμα όσα η εργατική νομοθεσία και οι σχετικές συμβάσεις εργασίας προβλέπουν.
Ο Όμιλος με σκοπό να αντιμετωπίσει το ραγδαία αυξανόμενο όγκο της κίνησης στα τηλεφωνικά κέντρα, έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει τους εργαζόμενους των καταστημάτων, που είτε έχουν κλείσει είτε λειτουργούν εκ περιτροπής με σκοπό να βοηθήσουν στη διαχείριση αυτού του όγκου. Φυσικά και στα πλαίσια αυτής της αλλαγής έργου προκύπτουν ζητήματα σχετικά με την εκπαίδευση του προσωπικού, τη χρησιμοποίηση υλικού κατάλληλου για αυτήν την εργασία, την εξασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών καθώς και την τήρηση της αρχής, ότι για οποιαδήποτε εργασία θα πρέπει να τηρούνται οι όροι αμοιβής και ωραρίου σύμφωνα με την τελευταία Σ.Σ.Ε.
Προτείνουμε:
- Να υπάρξει πλήρης εκπαίδευση στους εργαζόμενους που θα βοηθήσουν στο έργο των τηλεφωνικών κέντρων, καθώς υπάρχει σημαντική διαφοροποίηση στον τρόπο χειρισμού ενός συνδρομητή σε φυσικό κατάστημα σε σχέση με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
- Να υπάρχει σαφές καθορισμένο πλαίσιο εξυπηρέτησης.
- Να δοθεί κατάλληλο υλικό για την εξασφάλιση της ποιότητας του έργου (κατάλληλα ακουστικά με μικρόφωνο καθώς και laptop με εγκατεστημένο το απαραίτητο λογισμικό).
- Να υπάρξει μέριμνα ώστε να μην παραβιάζεται η οικογενειακή γαλήνη, εφόσον σε κάθε σπίτι πλέον παραμένουν όλα τα μέλη της οικογένειας.
- Σε περιπτώσεις που κάποιος δεν είναι εφικτό να εργαστεί από το σπίτι, να υπάρξει πρόνοια να μεταβεί στο κατάστημα και να δουλέψει από εκεί.
Σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση για την ανθρωπότητα οφείλουν να δείξουν όλοι κατανόηση και να αναθεωρήσουν πρακτικές και τακτικές που παρουσίαζαν τον εργαζόμενο – τον κινητήριο μοχλό δηλαδή κάθε ανθρώπινης δραστηριότητας στον πλανήτη – απλά σαν μονάδα σε αμφιλεγόμενες συναρτήσεις ωφέλειας και το αποτέλεσμα του καθημερινού του κόπου σαν μισθολογικό κόστος.
Κάθε εργαζόμενος στον όμιλο ΟΤΕ δεν είναι απλά απαραίτητο κομμάτι του οργανισμού,
αλλά μοναδική προϋπόθεση και συνθήκη για τη συνέχιση λειτουργίας του.
Αυτήν την αναντίρρητη αλήθεια θα την υπερασπιζόμαστε με κάθε κόστος και σε κάθε περίπτωση.